Thursday, March 10, 2011

manusia depan kemera.

kenapa tak selalu update dah BG?
err..BG busy la..sorry guys...

ini la pertanyaan seorang follower BG.Bajet famous blog pulak kan yang kene update selalu dengan cerita yang menarik. Tak la Blog "silent writer" biasa-biasa je. Tak de yang menarik pun. 

Kepada yang menunggu mintak maaf ye..=)

Baik lah sepanjang BG tak update silent writer nieh sebenarnya BG banyak kerja yang perlu untuk diselesaikan dalam masa yang terdekad ini. So BG kene la luangkan masa banyak sedikit untuk "KERJA" tue. Dalam tempoh BG busy neih ada berita yang menarik untuk dikongsi bersama( ye ke menarik bagi pembaca?)

Sebenarnya, hari tue member-member BG  aja la keluar pergi makan. Salah seorang member BG neih bawa kawan die hang out sekali. Tak kisah la kan.Nama die NANA

Di cantik,menarik dan the bom! Sebenarnya Nana nieh seorang model suka-suka didepan kemera. Die terbaik la simple tapi hot. Kite orang sembang-sembang la pasal semua bende yang menarik untuk jadikan topik utama. Then die invite BG pergi studio kawan die untuk tengok die photoshoot.

Wow interesting! Die cakap Kawan die tue nak cari model lelaki untuk digandingkan dengan Nana. Yang tak disangkakan Nana ambik pic BG dalam phone die untuk tunjukan kepada Maliyana.BG cakap layak ke aku? Bg tak reti nak jadi patung depan kemera neih. Die gelak(chett gelak pulak)

Last-last BG and Nana bertuka no phone. Die kata kalau apa-apa hal die call. Masalahnya, keesokan harinya   die call BG kata Maliyana nak jumpe BG di studio die.Bia betol neih kan.Last-last BG x dapat nak pergi coz busy kan.

Maliyana kata:

  1. Pilih jurugambar yang ada kemera DCLR.(sapa ek?)
  2. Pose like a model( Mana la BG reti)
  3. sent via email
  4. Tak reti i boleh aja u.
  5. TQ
Bapak la!! BG saje je nak sembang dengan Nana pasla model. Nana pulak beria2 suruh BG masuk.HAHA.. Peluang keemasan neih...


-BG bagi Nana pic nie ok x-
Tapi sapa nak jadi jurugambar BG?

4 comments:

  1. jum kita pergi shot.
    yunk,ko jd model nanti.
    -na'dz

    ReplyDelete
  2. aah yunk kau pun ada kan? alamak aku lupa ,,... good...serius neih kau nk tolong aku neih yunk?? menarik je.! bile2? kau reti x nk suruh aku pose cam mana? aku neih x weti nk pose2... kau setkan tempat aku dtg!!=D

    ReplyDelete
  3. oke.
    ko kena natural je yunk
    natural pose baru lawa
    kalau tak gambar tak hidup dan kaku je nampak
    nanti aku set
    kalau ada free time.
    insyaallah
    -na'dz

    ReplyDelete
  4. YES...
    Ko jadi P.A aku la nanti ek?
    baru menarik yunk!!

    =D

    ReplyDelete