Sunday, January 9, 2011

Tahun Baru 2011

      Tahun baru sememangnya meriah untuk kita sambut kerana ianya melambangkan kehidupan baru. Bagi sesetengah pihak tahun baru ini bergitu penting untuk mengatur cara hisupnya tersendiri sepanjang tahun.Namun terpulang la kepada individu sama ada apa yang dirancang akan diikutinya atau tidak.

bergitu juga dengan BG, tahun baru amat bermakna walaupun detik 12 BG tak sambut semeriah tahun lepas. Tapi itu bukan persoalannya, BG dah merancang dah apa yang patut buat sepanjang tahun 2011 nie. Bak kata perpatah " kita hanya mampu merancang tapi Tuhan yang menentukannya". Perancangan tahun baru ini banyak yang menarik untuk dilakukan tapi tue la kalau ada rezeki BG lakukanlah. 

Sempena tahun baru nie, mungkin setiap individu memasangkan azam baru. Saban tahun mesti akan tukar dengan azam baru.berlainan pula dengan BG.azam BG tahun nieh dan tahun lepas sama je, tak de yang berbeza. Cuma tindakan je yang berbaza. Barangkali tindakan BG tahun lepas untuk capaikan azam baru tak cukup atau tidak sesuai.Tapi tahun ini BG cube untuk melakukan tindakan betul.

azam anda?


No comments:

Post a Comment