Monday, January 10, 2011

Tayar pecah lagi!

Boleh dikira berapa kali tayar Moto kawan aku pancit. Time aku naik pulak die nak pancit. mana taknye kawan-kawan aku cakap aku neih pembawa malang sebab time aku naik je tayar pancit.Tapi bagi aku itu semua dugaan. Tak kisah la apa yang die orang nak cakap pun aku nieh pembawa sial ke pembawa pancit ke. tapi yang pasti mesti ada hikmah die sebaliknye. BG memganggarkan kalau tak pancit tadi mungkin aku dan kawan aku neih dah dilanggar kete,di saman maybe dan banyak lagi la yang akan berlaku. tapi mintak simpang malaikat 77 la kan.

ceritanya gini ex5 KAJ 1566 nieh bawa laju sebab nak cepat aku jadi penumpang je kat belakang sambil mengucap dalam hati. laluan yang kite orang lalu nieh memang selalu dilalu. Tapi sikap kawan aku yang suka mamai diatas jalan TAR nieh menyebabkan die redah lopak besar.memang terasa la bontot neih sakit. Mula2 tayar tue lek je.cool. tapi time nak balik kelas tadi WOW die buat hal.kempis abis beb... aku senyum nak gelak tapi x baek la kan member punye moto pastue kawan aku yang bawak tue puasa pulak tue.*ada hikmah. Last2 aku balik la gan moto kawan aku satu lagi.3 orang satu moto.gempak tak??HAHA

Percayalah hikmah tue mesti ada setiap apa yang kita lakukan.sama ada lambat atau cepat je. 

No comments:

Post a Comment